Gladiator Cruiser – Част II
Хубавите неща стават бавно, поне такава е известната поговорка, но Екипа на Gladiator изведнъж се оказа с доста ограничен срок за изпълнение на проекта. Основна роля в процеса на изграждането започна да играе времето за доставка на различните артикули, но по-големия проблем беше, че в работния процес излизаха много допълнителни неизвестни, които независимо от разработения план просто изскачаха, защото няма как да се обхване наведнъж пълната картина при положение, че имахме желание да вложим множество допълнителни артикули.
Все пак заложения план трябваше да се следва и първата стъпка от него беше разделянето на купето от шасито с цел цялостна реставрация и на едното и на другото. Твърдо беше решено изпълнението да следва буквално препоръките на дебелите книги. В този ход на мисли следващите стъпки бяха абсолютно наложителни:
– Демонтиране на предна и задна броня
– Демонтиране на цялостното вътрешно оборудване на купето – предни и задни седалки, централни конзоли с всички съпътстващи кабели и копчета, мокетни настилки и изолиращи материали, вътрешна облицовка на тавана и други
– Демонтиране на ел. инсталации свързващи купето с двигателя, който е захванат за шасито
– Демонтиране на всички видове охлаждащи радиатори
– Демонтиране на купе от шаси
– Демонтиране на ауспухова система
– Демонтиране на носачи, кормилни и реактивни щанги
– Демонтиране на преден и заден мост
– Демонтиране на скоростна и раздатъчна кутии
– Демонтиране на двигател и всичкото съпътстващо окабеляване на електрическата система